EERSTE VIDEO IS EEN FEIT!

De vorige video ging nog over dat ik het zo eng vond om een video online te zetten en nu… Ja hoor, mijn eerste video is een feit! Het was zeker even spannend toen hij online ging. Wat voor reacties krijg je? Is het wel boeiend? De eerste video zal altijd tegenvallen. Toch ben ik erg benieuwd naar jullie reactie!

Kan je de video niet bekijken? Klik dan hier!

9 gedachtes over “EERSTE VIDEO IS EEN FEIT!

  1. Leuk! Ik herken het volkommen :) Ik heb laatst ook net mijn aller eerste filmpje opgenomen, en vond het ook best spannend om hem online te zetten. Toch zijn de reacties erg leuk om te lezen! Ben benieuwd naar meer filmpjes.

    Like

Geef een reactie

