MIJN YOUTUBE DILEMMA!?

Iets wat ik verschrikkelijk vind, is mijzelf zien op video. Natuurlijk weet ik dat me daar overheen moet zetten… Maar dat is makkelijk gezegd en moeilijk gedaan. Tóch heb ik een Youtube kanaal aangemaakt!

milouviolet_logoIk wil niet de volgende beauty guru worden, maar ik wil de onderwerpen lookbooks, lifestyle, natuurlijk wel een beeetje make-up.. en lifestyle aan bod laten komen. Dat is ook niet heel uniek ofzo, maar het zijn wel de onderwerpen die mij interesseren.

Nu moet ik nog bedenken wat voor ’n video ik als eerst ga maken. Hebben jullie een idee?! :)

Klik hier voor mijn kanaal en vergeet niet te abonneren! 

 

5 gedachtes over “MIJN YOUTUBE DILEMMA!?

Geef een reactie

