LIFE #2 | FOTOGRAFEREN!

Sommige van jullie weten misschien wel dat ik enorm gek ben op fotograferen. Ik fotografeer sinds mijn 14e, en deed het ook erg vaak. Op mijn 15e fotografeerde ik voor Elite Model Management – toen Fresh Model Management – en Alpha Male Model Management. Ik vond het heel spannend om in een studio te fotograferen met MUA’s en stylisten. Later fotografeerde ik ook nog voor iD Model Management en Ragazza Model Management. Fotograferen is naast schrijven ook een grote hobby van mij, alleen heb ik er nu wat minder tijd voor. Mijn opleiding vraagt veel van mijn vrije tijd – wat ik overigens niet erg vind – en ik werk in het weekend. Daardoor is het lastig om fotografie met school te combineren.

Fotograferen voor een modellenbureau zag ik als een kans om te laten zien wat ik kon. Ik gebruikte nog een oude Sony die ik van mijn opa had gekregen. Het was een hele zware camera, na een enkel minuten moest ik mijn handen rust geven. Mijn ouders brachten me naar de studio en ik had bijna pijn in mijn buik van de zenuwen. Ik was erg verlegen en vond het natuurlijk ontzettend cool dat ik mocht komen. Ik was erg blij met het resultaat en ook stiekem een beetje trots op mezelf!

HARD WORK IS THE KEY TO SUCCESS.

5 gedachtes over “LIFE #2 | FOTOGRAFEREN!

  1. Trots mag je zijn hoor, wat een prachtige foto’s heb je gemaakt. Ik snap dat je zenuwachtig was, het lijkt me super spannend om voor een modellenbureau te fotograferen! Knap gedaan :) X

    Like

Geef een reactie

