LIFE #1 | INTERVIEW MODEL & STAGE?!

Volgend jaar moet ik vanaf september stage lopen. Dat vind ik trouwens super tof! Ik ben nu mijn portfolio een beetje aan het aanpassen. Ik zocht werk uit 2012, 2013 etc. In 2012 had ik een blog; milouetmilou.com. Daarvoor had ik model Patricia van der Vliet geïnterviewd. Ik wist dat ik ’t interview nog ergens online had, en ja hoor… Ik heb hem gevonden!!

Ik heb echt ontzettend veel zin in stage lopen! Het lijkt me echt een uitdaging om mensen te laten zien wat ik kan en heb geleerd en het toe te passen. Ik wil later de kant van journalistiek op. Mijn droomstage is toch wel bij een redactie van een tijdschrift waar ik erg geïnteresseerd in ben (Vogue, Harpers Bazaar, Elle). Ik ben bereid om véél te doen voor mijn ultieme droomstage! Stage lopen bij een online website/blog lijkt me ook te gek (NSMBL)!

Ik kan niet wachten om de eerste mail eruit te sturen maar helaas moet ik daar nog even mee wachten. Ik ben druk bezig met mijn portfolio aan te passen, en wat vooral belangrijk is; meer te schrijven. Ik wil uit mijn comfort zone gaan en over nieuwe dingen schrijven en nieuwe dingen ontdekken.

Genoeg over stage.., hierrrrrrr is mijn interview uit 2012 met model Patricia van der Vliet!

Milou et Milou: Hoe is het leven als een model?

Patricia: Geweldig! Je maakt zoveel mee. Je ontmoet onwijs veel leuke en inspirirende mensen, reist veel en komt op de meest onwaarschijnlijkste locaties. Als model verveel je, je in ieder geval nooit. Mits je goed werkt natuurlijk. ;)

M: Hoe ben je je carriére begonnen? Ben je gescout of heb je foto’s opgestuurd?

P:Ik ben helaas nooit zelf gescout. Ben echt eindeloos langs bureaus gegaan. Maar er werd nooit echt interesse getoond. Dat kwam pas na Holland’s Next Top Model. Dat heeft voor mij alle deuren geopend.armani-beauty1-Patricia-van-der-Vliet-Tessted-3

 M: Wat vind je het leukste van modellenwerk?

P: Het leukste vind ik eigenlijk alles wat ik bij vraag 1 heb neergezet. Plus natuurlijk het dragen van alle couture, make-up en haar. Ik vind het een ontzettende eer als designers door middel van mij hun creativiteit willen tonen. En dat ze mij aan hun visie bij laten dragen.

M: Wat zit er altijd in je tas?

P: Mijn Blackberry, Ipad, Evian waterspray, Aquaphor lippenbalsem, mijn Chanel Coralbrush, Elnett, Coco Mademoiselle en tandenstokers.

M: Wat doe je behalve model zijn nog meer graag? P: Ik ga graag naar museums, nieuwe ervaringen opdoen met vrienden en vriendinnen, nieuwe talen leren en me in psychologie verdiepen.

M: Beschrijf jezelf in 5 woorden.

P: Passionate, outgoing, patient, happy, emotional, perfectionist, hard working, loving and caring. (5 words are too little, there’s a lot to me. Lol)

 

Heb jij stage gelopen bij een tijdschrift of online magazine/blog? Zo ja, hoe was het? En ken jij Patricia van der Vliet?

Milou Violet

5 gedachtes over “LIFE #1 | INTERVIEW MODEL & STAGE?!

  1. OMG !!! Mijn droom baan ook of journalist!! Ik ga volgendjaar het examenjaar in en daarna wil ik de opleiding media redactie volgen. Ik ben gek op schrijven, dingen testen en matchen zo tof dat je ook iets in die richting wilt gaan doen xoxo nikki

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

